sitiangie

sitiangie

Wednesday 11 May 2011

Hobi baru Dato' Siti...

Haaa.. ade lagi nih story Dato' Siti.... Jom baca apa kata Dato' Siti mengenai hobi baru beliau dan suami, Datuk K, rasanya semua peminat Dato' Siti dah tau kan... ^___^


sumber dari Harian Metro (11 Mei 2011)

  Di sebalik sibuk dengan pelbagai aktiviti seni dan urusan perniagaan kosmetik, SimplySiti yang diusahakannya sejak setahun lalu, Dato' Siti Nurhaliza Tarudin, sentiasa bijak membahagikan masa antara karier serta keluarga tercinta.

Malah, masa bersama suami paling penting dan menjadi keutamaannya. Dua minggu lalu, Siti dan suami, Datuk Seri Khalid Muhd Jiwa menghabiskan cuti bersama di Cape Town, Afrika Selatan. Bahkan, ketika di sana mereka berseronok dengan hobi baru.


Ujar Siti, ketika percutian itu beliau dan suami berkonvoi motosikal berkuasa tinggi ke seluruh Cape Town. Katanya aktiviti bermotosikal itu pertama kali dilakukan bersama suami tersayang.

"Biarpun membonceng, ia pengalaman percutian yang menyeronokan buat kami berdua. Kami menunggang Harley Davidson dan ekspedisi bermotosikal itu disertai lebih 20 orang yang juga memiliki minat sama.

“Pada hari pertama, ekspedisi sejauh 400 kilometer (km). Ia cukup mencabar kerana hujan dan cuaca sejuk menyebabkan kami terpaksa berhenti di pertengahan jalan kerana saya kesejukan. Mujur hari kedua, cuaca baik.

“Cuaca yang cantik dan panas memberikan kami peluang menikmati pemandangan indah sepanjang perjalanan. Apapun, tak dinafikan saya terpaut hati dengan aktiviti sukan bermotor. Malah, ia kini menjadi hobi baru dan minat kami berdua,” katanya.

No comments:

Post a Comment

DUTA SUPER MALAYSIA

DUTA SUPER MALAYSIA

KEEP VOTING

KEEP VOTING